mandag den 22. februar 2010

Ankommet


Så kom de endelig! Mine Icebugs Hiko med pigge er ankommet til Danmark og i eftermiddag flyttede de ind her hos mig. Endelig! Med dem kom såmænd også en regning på ikke mindre end DKK 387 for toldbehandling. Så er de også betalt. Jeg gad ikke engang hidse mig op over det (selvom jeg er præmenstruel!). Jeg kunne nok også have sagt mig selv, at der ville komme noget importmoms på, når nu jeg finder på at bestille sko i Norge, som ikke er medlem af EU. Men for mig er Norge jo en af naboerne, skadinavier og det er lige rundt om hjørnet ... næsten. Eu er det dog ikke. Så nu er mine løbesko med pigge både købt og betalt og betalt igen.
Selvfølgelig skulle skoene straks afprøves. Jeg skulle dog ikke ud og løbe her til eftermiddag, men jeg tog dem på til gåturen med hundene og fandt det værste is og sne tilgængeligt. Jeg er imponeret. Man står fast. Man står rigtig godt fast! Jeg prøvede da også lige at sætte i løb og det er bare så fedt, at man kan drøne hen over is uden vaklen og gliden rundt.
I morgen eftermiddag skal vi ud og løbe tur, mine nye Icebugs og jeg ... om jeg så skal finde en kringlet markvej med is og sne, for nu er det blevet tøvejr og hvad februar finder på i morgen, har jeg absolut ingen anelse om!

4 kommentarer:

  1. Hvor godt de endeligt er ankommet dine is sko..
    Og sne og is mangler du ikke, så det er bare at kridte skoene, som vi siger os fra landet.

    SvarSlet
  2. Gratulerer med nye sko!
    Kjedelig med tollgebyr!
    Men de er kanskje vært det? :)

    SvarSlet
  3. Det tok sin tid og det var dumt med tollgebyret, men det er godt at du nå har fått skoene dine.
    Fint å høre at du var fornøyd. Håper du får riktig mye glede av dem mens det fortsatt er vinter :)

    SvarSlet
  4. Ennnnndeeeliiigggg! And about time, too! God fornøjelse med dem i morgen. Du bliver jo flyvende....
    Knus Katrine

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.