tirsdag den 26. januar 2010

Vi øver os

på at løbe med den nye joggingsele, hundene og jeg. Hjemkommet fra arbejde, skyndte jeg mig i løbetøj, en masse lag og den elegante elefanthue og så afsted. Først den ene hund, og så den anden hund og ...
Det går faktisk fint. Specielt min brune og sorte tøs (turbotøsen) har fattet princippet og er glade for bare at løbe derudaf. Min gule tøs på 10 år synes egentlig, at selen er noget opreklameret. Hun vil tilsyneladende helst løbe inde i siden, inde i sneen, men vi fandt da en rytme til sidst.
Jeg kunne lige nå 4 km, så var det mørkt. Men vi prøver igen i morgen.
Nu skal der laves chicken curry og så satser vi på at vinde håndboldskampen over Norge!

10 kommentarer:

  1. hatten af for dig, Megan, tænk at du får løbet i den her kulde, flot:-)

    SvarSlet
  2. Vinne over Norge?? hehe..
    Skjønner godt du liker denne løpestilen. Jeg har faktisk bestillt meg løpe/joggsko med pigg under. Skal vel i utganspunktet GÅ i de:)
    Kanskje jenta på 10 helst vil rusle rolig rundt?
    Her fyrer vi i peisen, ute uler vinden og det snør...januar..
    Kos deg med chicken curry..
    Klem fra meg:)

    SvarSlet
  3. Hej Lene, det hjælper meget med elefanthuen og jeg kan sagtens holde mig varm. Det var flot vejr at løbe i!

    Ja, vi må vinde over Norge! :0)
    Jeg kunne også godt tænke mig løbesko med pigge. Man kan også få nogle, man kan montere under skoene. Er dine faste?
    Håber I får en hyggelig aften (og taber i håndbold) :0)
    Klem

    SvarSlet
  4. Hej Meg
    Det er noget af en præstation at komme afsted i løbetøjet på disse kolde dage. Min næse frøs nærmest til is her til formiddag, da jeg bare var ude for at hente brænde!!!
    Mht sko m pigge har jeg læst på en eller anden (mands) blog, som også handler om løb, hans fem uundværlige udstyrsstykker. Og et af dem var sådan nogle tingester, som man kunne spænde fast på løbeskoene, så de står fast i sne (og is?). Jeg tænkte, at sådan nogle må jeg da ha'.... og så blev det ved det. De så slet ikke så klodsede ud, som de lyder. :-) Jeg ser lige, om jeg kan finde bloggen igen, hvis du er interesseret.
    God aften indenfor i varmen! ;-)
    Kh Katrine (som ikke ser håndbold :-( men til gengæld er til Walander)

    SvarSlet
  5. Men, for en kamp! ;-) Gratulerer med seieren. Eirin

    SvarSlet
  6. Hej Katrine
    Du må gerne finde den blog. Jeg mener faktisk, at Karina har købt sådan nogle pigge, man kan spænde på løbeskoene. Det må være genialt i sådan et vejr.
    Kh Megan (god fornøjelse med Wallander!)

    SvarSlet
  7. Eirin, det var spændende! Pyha ... Og tak.

    SvarSlet
  8. Tusen takk for koselig kommentar på matbloggen min! Håper du stikker innom ved en annen anledning også!

    Gratulerer med seieren i dag, sukk...

    Trine ;)

    SvarSlet
  9. Hej igen
    Så fandt jeg den blog: http://lazyrun.wordpress.com/ugens-top-5/ Han er absolut god til os, som aldrig går/vil gå ned på udstyret. :-D
    Kh Katrine

    SvarSlet
  10. Hej Katrine
    Tusind tak, jeg tager et kig!
    Kh Megan

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.