torsdag den 14. januar 2010

Tryllewok

Dagen har slukket lyset. Nu tænder vi lys herinde og en del stearinlys, som både hygger og varmer. Jeg har gået tur med hundene i et meget koldt blæsende vejr. Jeg frøs trods det varmeste tøj. Den vind går igennem marv og ben!
Jeg drikker afternoon tea med mælk, som den drikkes i England, og overvejer aftenens menu. Egentlig var der rester på programmet, men det er i så fald på 3. dagen og jeg har lyst til noget andet. Noget god wok-mad med masser af grøntsager og lidt kylling med peanutbutter-marinade. Jeg har lyst til at lave mad - fra bunden! Og med en grøntkasse fra Aarstiderne skulle der vel være basis for at trylle lidt.

4 kommentarer:

  1. Akkurat kommet inn fra tur vi også i iskald vind. Godt å tenne talglys og kose seg da:)
    Gode råvarer og mat fra bunnen av høres deilig ut. Ønsker dere et godt måltid:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlet
  2. Tak, det var et fint måltid! Håber også at I får noget godt at spise deroppe hos jer i Norge :0)
    Klem Megan

    SvarSlet
  3. Det lyder godt nok, som om det er koldt hos jer. Brrrr! Her oppe nordpå er det faktisk til at holde ud, men det blæser heller ikke. Jeg savner nu alligevel sol og lidt mere varme.
    God aften til dig.
    Kh Katrine

    SvarSlet
  4. Hei, var inn om sida til Majoren og da openbarte denne bloggen seg, som var så fengande fortalt at eg får lyst å komme tilbake.
    Ha ei fin helg:O))

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.