mandag den 25. januar 2010

Stjernelys

Himlen har klædt sig i stjerner. Masser af små lysende stjerner, som fulgte os på vej, da vi gik morgentur over marken. Himlen må være klar deroppe, klar til en dag, hvor solen måske kigger forbi igen? Det ville være dejligt, også selvom jeg skal på arbejde. Det er jo mandag igen!
Hvorfor er det hele tiden mandag? Det føles sådan. Ugen går og jeg ender her, selvom det egentlig er en ny begyndelse.
Jeg tøver lidt, mens jeg drikker min morgenkaffe. Det er mørkt derude og jeg kan høre min seng kalde ovenpå. Ganske sagte og fristende. Jeg svarer ikke. Jeg er oppe og klar til dagen. Mandagen.
En ny uge fuld af friske muligheder. Værs'go!

3 kommentarer:

  1. Det lyder så smukt, at du går tur, mens det stadig er mørkt, og med stjernerne funklende på himlen.
    Jeg vil ønske dig en dejlig dag, Megan, og håber, at sengen er holdt op med at kalde :-)

    SvarSlet
  2. Det er herlig å komme seg ut når man evner og se opp på stjernene:) En god start på en mandag.
    HEr startet vi dagen med tur i regn:) Det var deilig.
    Ha en flott dag videre:)
    Klem til deg:)

    SvarSlet
  3. Meget af dagen blev ligeså smuk, som din morgentur med hundene var. Jeg nåede lidt ud med hunden og kunne nyde solen.
    Håber at du har haft en god dag. Min sofa har kaldt hele eftermiddagen...:-/
    Kh Katrine

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.