fredag den 8. januar 2010

Snart weekend

Så er det morgen igen. Men det er ikke hvilken som helst morgen. Det er fredag og det betyder snart weekend. Hverdagen er i gang og så glæder man sig altid lidt til weekenden. Selvom jeg synes det har været en god uge på jobbet (og lidt hårdt at komme i gang igen), så ser jeg frem til det tidspunkt i eftermiddag, hvor jeg kører ind i indkørslen, lukker lågen og har weekend.
Vi har ikke de helt store planer i weekenden, kæresten og jeg. Han arbejder på Bavnehøj, huset, vi skal flytte ind i i 2010. Jeg har lidt af det praktiske og ellers ser jeg frem til gå- og løbeture og ikke mindst - at læse Flaskepost fra P færdig.
Weekend - ugeslutning. Og en ny begyndelse. Det er januars 8. dag og det er en kold morgen. Adskillige minus grader og en klar himmel med masser af stjener og resterne af månen. Fredag og snart weekend.

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig også til weekenden - til at rutinen ved dagligdagen brydes, og der er bedre tid til andre oplevelser.

    Ha' en dejlig fredag, Megan - i vinterkulden :)

    SvarSlet
  2. Det blir godt med helg:) Nyt helga di Megan, kos deg.
    Klem fra meg:)

    SvarSlet
  3. Ja det er skønt det er week-end. Nyd den ;-)

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.