søndag den 3. januar 2010

Rød Rute


Her til formiddag trak kæresten og jeg i det varme tøj. Hundene fik seler og snore på og så kørte vi afsted til skoven ved Skjoldnæsholm, et af vores favoritsteder at gå tur. Vi gik den røde rute, som vel er omkring 4-5 km. Den føles lidt længere, fordi den er utrolig smuk, varieret og har en del stigninger. Den røde rute er også super god som løberute (har prøvet!), men i dag stod den altså på travetur med hundene.



Nu er vi hjemme og solen kigger frem. Friskhed, røde kinder og en god frokost i maven. Jeg kigger derud og venter nu bare på, at jeg har fordøjet maden, håber det kan nås inden mørket overhaler mig, for jeg har planer om en ganske lille løbetur i skumringen. Indtil da vil jeg være praktisk! Der er lige lidt vasketøj og andet, som gerne må ordnes, inden hverdagen træder i karakter, når morgenen kommer.

2 kommentarer:

  1. Der ser skønt ud ;-) Jeg kunne nu også godt bruge et par dages fri mere men trods alt er det nok godt nok at hverdagen kommer i gang igen.. God aften til jer. Knus

    SvarSlet
  2. Ja, vi må i gang med hverdagen! Den har såmænd også sin berettigelse, men jeg tøver nu lidt med at kaste mig ud i den :0)
    God aften også til jer! Knus herfra

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.