torsdag den 21. januar 2010

Listeord

Jeg lister et par ord ind her midt på eftermiddagen. Arbejdsdag. Jeg redigerer billeder. Jeg er detaljeorienteret og fokuseret. Så meget at jeg har brug for et pusterum. Brug for nogle ord!
Som I kunne se, startede min dag alt for drastisk. Vågnede over 1 time senere end normalt. Jeg havde glemt at sætte mit ur. Igen. Ja Katrine, jeg burde nok overveje et rigtigt vækkeur!
Jeg havde alt for kort tid i morges. Ingen tid til hundene, kæresten måtte gå en lille tur med dem. Morgenkaffe stående, et hurtigt bad, tørre hår og starte bil. Af sted! Jeg har manglet min morgentur og den friske luft – har næsten følt mig som et B-menneske i dag. Ved nu, at den dér aktive del af mig har en masse med frisk luft og mange skridt at gøre. Udenfor. Ikke susende op og ned af trapperne, ind og ud af badet …
Eftermiddag og et par timer endnu på jobbet. Så går turen hjem til mine hunde og vi skal have revanche. Ud og gå …eller måske løbe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.