lørdag den 9. januar 2010

Kaffepause

Jeg er hjemme igen. Det har været en kold morgen, men jeg har fået ordnet de ting, jeg skulle. Netto. Og så ned i byen, hvor jeg skulle finde de hersens skihandsker, som jeg glæder mig til at holde varmen i. Intersport havde faktisk tilbud på Salomon handsker og de så fine ud, men ak, de var altfor store. Jeg har ikke de største hænder! Så det endte med et par handsker, som ikke var på tilbud. Typisk mig! Til gengæld passer de perfekt og de virker meget lækre og varme. Det er svenske Hestra skihandsker og jeg må sige, jeg har stor forventning til dem.
Gik lige en tur rundt i byen, når nu jeg var dér. Udsalg allevegne men ikke rigtig noget at komme efter. Jeg kan ikke anbefale Ringsted som shopping-by. Jeg ville ønske jeg kunne. Men jeg bliver altid selv skuffet, når jeg går en tur gennem byen. Der er ikke gang i købmandsskabet. Kom igen Ringsted! Se bare på Roskilde, Næstved ... ja endda lille Sorø har formået at hygge om sine gæster med små gode butikker og et langt mere spændende udbud end Ringsted.
Nu skal der vist gøres rent. Men jeg har kaffepause! Trængte til lidt at varme mig på, inden rengøring, siden frokost, en god gåtur med hundene og så den dér karrygryde ala ex. Jo Sidse, du kan godt begynde at glæde dig ... til golf og gryde! :0)

3 kommentarer:

  1. På kalde dager er det et must og ha gode hansker. Og lue:) Jeg kjøpte meg ny lue i går, vindtett og varm.
    Karrygryte hørtes fortreffelig ut:)
    Ha en flott lørdag med rengjøring og kaffepause:)

    SvarSlet
  2. Hej Meg :0)
    Ja, det er virkelig et must nu at have gode varme handsker! Vi har sjældent så koldt vejr i Danmark, som det er lige nu i denne vinter. Så jeg er glad for mit køb!
    En god hue er bestemt også et must!
    Kan du også have en dejlig lørdag, håber du får Major med på en lille tur :0)

    SvarSlet
  3. Det er jo vigtigt at huske at holde
    (kaffe) pauser så ingen stress over det :P
    Vi har også været på handske og hue shopping. Det vi havde var bare ikke varmt nok. God lørdag til jer. Knus

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.