torsdag den 21. januar 2010

I sort og hvidt


Min ex har pillet ved mit kamera. Jeg ved ikke, hvad han har gjort, men mine billeder ser nu allermest sort-hvide ud! Hvorfor pokker gjorde han det? Jeg må vist se at få det tilbage til normal tilstand. Her til aften, på min tur med hundene, tog jeg kamera med for at fange denne vinterdag blive til vinteraften. Måske var det bare en sort-hvid affære. Som en gammel Chaplin film? Søde gode Chaplin ... jeg var også ret klodset, for jeg tabte kameraet i sneen, mens jeg løb afsted med min gule hund Josie. Jo, tænkte jeg, godt nok har jeg ikke løbetøj og løbesko på, men vi kan da godt spurte lidt gennem sneen. Som tænkt, så gjort ... Men snart opdagede jeg, at kameraet ikke længere lå i min lomme! Godt der var sne, jeg kunne følge min egne spor tilbage og fandt så kameraet. Her er et par billeder. Ser de ikke bare altfor sort-hvide ud?


7 kommentarer:

  1. De første bildene så sort/hvitt ut ja men ikke det siste? Ja, hvorfor gjorde ex eventuellt det? Du får spørre ham:))
    Bra du fant igjen kameraet iallefall.
    Nyt kvelden, klem fra meg:)

    SvarSlet
  2. Kære Lene.
    Det er bare en lille indstilling. Men hvad med at følge udfordringen og tage sort/hvid. Du vil blive overrasket over resultatet..go for it..

    SvarSlet
  3. Søde Sidse, ja men jeg kan sgu ikke finde den indstilling. Jeg kan godt lide farver! Men portrætfotos i sort/hvid. Det kunne være vi sammen skulle tage den udfordring op, når vi ses snart? Og måske står mit kamera så stadig på sort/hvid? :0)

    SvarSlet
  4. Jeg tror det hedder monotone.. Som er aktiveret på dit kamera. Jeg er frisk på det sort/hvide.

    SvarSlet
  5. Det er lidt monotont! Men også spændende. Lad os prøve!

    SvarSlet
  6. På kameraet hedder det monotone..;-)

    SvarSlet
  7. Ja ja da, jeg har fundet fidusen. Det hed det nu ikke - men den magiske knap, som tænder farver, er fundet :0)
    Mig der Megan

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.