onsdag den 6. januar 2010

Hverdagsmorgen

Der er stadig lidt tilbage af Mrs. Darlington's gode lemon lime marmelade. Den smager også godt på knækbrød sådan en hverdagsmorgen. Selvom jeg er noget tidligere på færde end i juleferien.
Det har sneet lidt mere i nat, men det ser ikke kritisk ud. Jeg kan vist godt tage afsted på arbejde, når jeg har skovlet sne og gjort bilen ren. Det er smukt derude, men bedst på en weekendmorgen. Jeg skal nok undgå de mindre veje ud til hovedvejen mod Sorø (som jeg ellers altid tager) og køre ind over Ringsted.
Det er onsdag og det er januar. Dagen er i gang. Vinteren er i fuld gang. Og jeg skal også snart op i opdrejninger. Lige nu hænger jeg lidt over morgenkaffen. Bare lidt.

5 kommentarer:

  1. Ønsker deg en flott dag:)
    Her er det kaldt, sol og vakkert.
    Major vil helst ligge inne...men jeg nyter turene:)
    Klem:)

    SvarSlet
  2. Hej Megan,
    Det er et fint billede du har sat ind af dig selv, man kan lidt bedre se dig :)

    Håber du havde en god aften med litteratur og Wallander.Jeg synes, det er lidt underligt, at man har valgt at kulissen er Sverige men sproget engelsk. Men man vænner sig til det.

    Kh Karina

    SvarSlet
  3. Jeg er ikke et morgenmenneske. Men jeg skulle virkelig ønske jeg var det. ;-) Min dag burde ha begynt sånn helt forsiktig kl 10.00 nå om vinteren. Det er så mørkt ute, og jeg savner lyset. Håper dagen din ble fin, og at kvelden blir bedre. Alt godt fra Eirin

    SvarSlet
  4. Håber du har haft en god dag. God ide at undgå de små veje.Håber du har haft en god dag? Knus

    SvarSlet
  5. Kære Alle
    Tak for de skønne beskeder! Ja tak, jeg har haft en god arbejdsdag og nyder nu at være hjemme igen :0)

    MajorogMeg, mon ikke også Major nyder jeres dejlige ture? Måske nyder han så bare at komme ind og hygge sig bagefter endnu mere! :0)

    Karina, ja det er lidt underligt med de engelske skuespillere i svenske omgivelser. Det er i øvrigt en lidt mere dyster Wallander, Kenneth Branaghs udgave, syn's jeg. Men sjov at se de forskellige fortolkninger!

    Eirin, jeg er heldigvis morgenmenneske, for i hverdagen står jeg op kl. 05:30! Hundene skal jo have deres morgentur og så kan jeg godt lide at have god tid, inden jeg skal ud af døren og på job.

    Anette, jo tak det var en ganske fin dag på jobbet. Fik styr på en del, det er altid en god fornemmelse! Hører at I har fået mere sne på Århus kanten!?

    God aften til jer alle!!!

    Kh Megan

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.