tirsdag den 22. december 2009

Snestorm, snot og juleferie

Ja, så kom den juleferien! Og her sidder jeg med træthed og snot i hovedet og føler mig alligevel ret godt tilpas ved tanken om ferie. Den forkølelse må jeg bare få bugt med hurtigst muligt! Jeg bliver indendørs i dag, hundene har været i haven, været med til at feje sne og så har de også hentet mig sammen med kæresten i Sorø. Gennem snestormen kom de sejlende og fik mig bragt på juleferie!
Nu står menuen på en god rejemad, et glas hvidvin og sofa. I morgen skal vi være praktiske, i aften skal vi bare være. Pleje forkølelsen og glæde os over julen og ferien. Sneen ligger tyk og hvid derude. Herinde er julehyggen ved at brede sig.

3 kommentarer:

  1. Det lyder alt sammen helt vildt hyggeligt, også selvom du er forkølet. Jeg håber, det fortager sig oven på et godt glas vin og en god lang nattesøvn. Vi har lige gået tur ned til vores økobager og derefter skovlet sne. Nu er der også dømt juleferie her.
    Ilden knitre i brændeovnen og der skal laves mad.
    Rigtig god aften og bedring
    kh karina

    SvarSlet
  2. Dejligt du har fået juleferie - så kan du forhåbentligt slippe af med forkølelsen. Jeg holder først ferie i morgen - men hvis jeg ikke kan komme på arbejde og politiet stadig fraråder udkørsel hér - ja så holder jeg fri ... :P Rigtig glædelig jul til jer og hundene

    SvarSlet
  3. Karina, tak, det lyder bestemt også hyggeligt med ild i brændeovnen og mad på komfuret. Håber I også får en hyggelig aften. Ja, her skal forkølelsen bare plejes! Gider jo ikke være sløj i julen!!!!

    Anette, ja det er skønt med juleferie. Trænger, synes jeg. Ja, de fraråder lige nu al udkørsel i dit område, kan jeg se, så måske skal du bare sige: Juleferie! nu :0)
    God aften og god jul til jer også!

    Megan & hundene :0)

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.