tirsdag den 15. december 2009

Sneen falder stille

Sneen falder stille udenfor. Jeg er træt ovenpå for lidt søvn i nat og en travl og forvirrende dag. Jeg må erkende, at min kollega havde ret, da hun proklamerede "kaos" om denne uge. Det kan ikke være anderledes, når alting skal ske her og nu og i sidste øjeblik. Svært for mig med et så veludviklet planlægningsgen. Svært at blive hvirvlet ind i rod og riverier, når det kunne have været undgået ved bare en smule planlægning og så i øvrigt hensyntagen til sine kolleger.
Sneen falder stille. Jeg har brug for en stille aften. En god kop te og bare sidde sammen med kæresten og hundene.
Sneen falder stille. Stille. Stille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.