fredag den 11. december 2009

Santa shop

Julen står for døren, som det så velkendt klinger. Jeg er ikke særlig juleagtig. Det har jeg aldrig været. Jeg har et par trip-trap nisser, som jeg har fået og så mine herlige nissefund var sidste års julemarked. Ja, nisserne er vel i bund og grund, det jeg tænder på, hvis jeg skal tændes af julen.
Jeg har set nogle meget søde og meget simple nisser, som jeg blev ret forelsket i. De er lavet af træ, simpelthen skåret ud i et rundt stykke træ og spidset til i den ene ende. Så er de malet. Den spidse ende er naturligvis nissehuen. Jeg ville prøve at finde sådan nogle trænisser på nettet, men det er ikke lykkes mig endnu. I min søgen faldt jeg over santashop.dk. Uha da da, her kan man sørme gå amok i julerierne.
Hvad siger I til ham her? Det er nissen Santa Ove, som har en meget afslappende holdning til julen.

Santa Ove må næsten var dansker. Men du kan også få svenske og norske nisser, nisser i lygter, på servietter og meget mere.

3 kommentarer:

  1. Hej Megan!
    Tak for de pæne ord om min shop. Altid godt med god omtale.
    Jeg kan bare ikke helt forstå, hvor det er du har fundet toiletpapir!
    Med venlig hilsen
    Pernille Fjeldgaard
    Santashop.dk

    SvarSlet
  2. Hej Pernille
    Ups, det må du da undskylde så. Så var det åbenbart et andet sted, jeg så det. Jeg har slettet det i indlægget.
    God fornøjelse med nisserne! :0)
    Megan

    SvarSlet
  3. LEDs, first developed in the early 1960s, produce light by moving
    electrons through a semiconductor. 4 (blue) - to enhance wisdom and
    imagination, emotions, calm the anger. However,
    my husband had a little trouble tightening the screw on the solar panel,
    so it tended to slip to less than an optimal angle.


    Visit my webpage ... Stehleuchten

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.