søndag den 13. december 2009

Roskilde tur retur

Det har været en hyggelig eftermiddag. Jeg kørte til Roskilde og besøgte for første gang min veninde og hendes lille søn i deres nye hjem. De er rykket fra hovedstaden og til købstaden. Roskilde. Min GPS fik mig på afveje, men da jeg ikke lige havde orienteret mig hjemmefra, fulgte jeg den "blindt" og kom dermed ud på en omvej. Så gik det lettere hjemad. Nej, man skal ikke på motorvejen fra Ringsted til Roskilde. Landevejen går direkte dertil ... og hjem igen! Den kære GPS bliver hjemme næste gang, nu ved jeg nemlig lige, hvor de bor!
Vi spiste dejlig frokost, varm mad, min favorit. God salat. Så hyggede vi og gik tur med sønnike. Han er blevet stor, 19 mdr. gammel og jeg skal love for, at der er gang i ham! Han er bare rigtig sød!
Da jeg kørte hjem, var det igen mørkt. Jeg nød godt af julerierne på gårde og i haver, hustage, træer. Julelys i festlige farver. Der var mange finurlige påfund. Man er bestemt ikke i tvivl om, at december er i fuld gang og at julen nærmer sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.