lørdag den 26. december 2009

Nyd det nu

I formiddag gik jeg i to timer med hundene. Vi gik mod solen, nød lyset og endda blæsten. Jeg kom hjem med røde kinder og friskhed. Nu driver mørke skyer ind over, de ser en smule truende ud og bærer måske lidt nedbør med sig. Skal vi mon have lidt sne igen? Den er næsten forsvundet her nu.
Om lidt er der julefrokost. Gæsterne er på vej og så hygger vi ved bordet med forskellige lækkerier og spiller spil, mens eftermiddagen går mod aften. Så er det lige meget med vejret derude. Jeg har fået min portion solskin og glæder mig nu til hyggen. December disker op med alskens lækkerier. Nyd det nu, siger hun, for jeg må snart drage videre. Nyd det nu.

1 kommentar:

  1. Du kan tro jeg nyder december måned. Al hyggen der er forbundet med måneden suger jeg til mig. Familie-hygge er utrolig vigtig. Håber i har haft en rigtig dejlig jul.

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.