tirsdag den 29. december 2009

Lidt minder fra formiddagen

Jeg gik den skønneste tur med hundene i morges. Jeg blev høj ved synet af frosten, det klare vejr, iskrystaller og sprød morgenluft. Se solen stå op i øst. Bare gå og mærke de knirkende skridt. Ledsaget af først den ene hund, siden den anden. Tænk at kunne gå i over 1 1/2 time og stadig bare føle, at der er energi og tid til mere. Jeg havde også mit kamera med. Her er lidt minder fra den 29. december - vintertid. Ventetid? Jeg synes at vinteren er smuk og god. Den har sin berettigelse. Jeg overgiver mig. Smukke december. Du har været gavmild og god. Jeg er taknemmelig. Sikke en morgen!








3 kommentarer:

  1. Åh, så vakkert Megan. I morgen kommer jeg og Cora og går tur sammen med deg og hundene. ;-)
    God klem fra Eirin

    SvarSlet
  2. Hej Eirin, ja det ville da være fint, hvis du og Cora kunne ledsage os på dagens morgentur :0)

    SvarSlet
  3. Igen smukke, smukke billeder fra din tur. :-) Det gør glad og taknemmelig i låget.
    Kh Katrine

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.