fredag den 11. december 2009

La Fiesta mad ... næsten da

Så blev det weekend! Jeg nåede hjem, så jeg kunne gå tur i næsten lys. Gik først med den brune hundetøs og hun fik faktisk en tur i lys og slap for refleksvesten, som hun absolut ikke bryder sig om. Den sorte hundetøs vil mægtig gerne iklæde sig vest, skæg og briller - bare hun kommer ud og rende! Så hun gik som nummer to og da havde vi begge vores refleksveste på, så vi kunne ses i skumringen af de forbipasserende fortravlede biler, der skulle skynde sig ud eller hjem.
Jeg nød lyset. Der har været sol i dag. December har været gavmild. Bare ærgerligt, at jeg skulle sidde derinde bag skærmen og arbejde løs, men arbejdsmæssigt har det faktisk også været en god dag, for vi fik lidt ekstra ordrer i hus. Og ellers har jeg lavet brochurer på hollandsk og fransk - uden dog selv at kunne gøre mig til særlig ekspert på nogen af sprogene. Dér fik jeg hjælp af vores belgiske forhandler - som i øvrigt også er aftager af brochurerne.
Produktiv dag. Fredag. Weekend. Kæresten står for maden og det betyder take-away. Han kører om lidt ind til byen og henter mexikansk. Det er virkelig ganske udmærket mexikansk mad ... ikke helt så godt som fra La Fiesta Mexicana på Frederiksberg Allé ... men næsten! Dertil et godt glas rødvin og rigelige mængder af rå afslapning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.