fredag den 4. december 2009

In every heart there's a hope ..

Dagen går på hæld. Mørket har sænket sig endnu engang, selvom det faktisk slet ikke har været rigtig lyst i dag. Sådan er decemberdagene ganske ofte. Jeg har ingen andre forventninger og dagen har været dejlig. Fridag og fredag. Vi gav os selv lov at sove til kl. 07:30, selv kæresten, som ellers står en time tidligere op normalt. Dejligt at stå op til noget, der mindede om lys. Morgenmad i stearinlyset skær, varme boller, god kaffe, tid. Fritid.
Frokost på café. Summen og snurren. Nu lyder jeg en mine fødselsdagsgaver, den nye CD med Tina Dickow. Jeg er vild med sing-a-song writer ladies og Tina D gør det dælme rigtig godt. Musikken passer godt til mørket, lysene ...
Kæresten skal til julefrokost i aften. Han skal køres til toget ved 18-tiden, turen går til Roskilde og hygge med gutterne. Jeg ser frem til en hyggelig hjemmeaften med en god film. En film, jeg formoder er god: Last Chance Harvey.

In every heart, there's a hope, there's a door, to walk right through ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.