mandag den 28. december 2009

Hvor året vender








4 kommentarer:

  1. Vakre hunder, vakkker natur. ;-)
    Jeg har en dvergschnauzer på 4 måneder. Det er godt å være hundemamma igjen.

    SvarSlet
  2. Smukke vinterbilleder og fremfor alt - skønne og dejlige hunde. De der bedende øjne - dem har jeg altså rigtig svært ved at stå for ... God mandag til jer

    SvarSlet
  3. Fantastisk flotte billeder, både af landskab og hunde. :-) De lyser op...
    Jeg vender tilbage til din blog.
    Mange hilsener
    Katrine

    SvarSlet
  4. Kære Alle
    Ja, det var en fin formiddagstur og jeg var glad for, at jeg fik kameraet med. For de mørke skyer gled til side og gav plads til lys og dermed også til et par fotos. Jeg tænkte hele tiden på "det er her, året vender" ... sjov tanke, men sådan føltes det bare. Ja, sådan er det faktisk bare! :0)

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.