mandag den 7. december 2009

Boglig jul

Jeg er begyndt at glæde mig til juleferien. Jeg glæder mig simpelthen til at have fri, når det er lyst udenfor. Jeg glæder mig til morgentur med hundene, når det er lyst, til løbeture og til bare at slappe af.
Noget af det, som jeg glæder mig allermest til, er at læse. Jeg har SÅ mange bøger, som jeg gerne ville i gang med, læse, men det rækker energien altså ikke til i øjeblikket. Ikke om aftenen! Det bliver til en lille smule godnatlæsning, men det er faktisk dybt godnat og synd for bogen og historien, for mine øjne falder i og vil sove. Der er nok en 3-4 krimier, som står på min ønskeliste. Så er der en tyk roman, en klassiker, og så er der lige nogle selvhjælps, inspirationskilde-bøger, som jeg gerne vil suge lidt til mig af. Elsker bøger og læsning! Faktisk kan jeg også godt blive helt glad af bare at kigge på dem. De er smukke, forskellige, fulde af fristende ord, sætninger, kapitler. Her er nogle svenske bøger ... fra dengang i Bottnaryd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.