lørdag den 5. december 2009

Beef Picadillo

Venter på gæster, som sidder i kø på motorvejen. Store forsinkelser. En lille anledning til en hurtig gang blog. Priser mig lykkelig for, at jeg har valgt en menu, som er forberedt på forhånd. Det hele er klar ... skal bare varmes og der skal koges ris til. Det er beef picadillo, en fantastisk lækker mexikansk vintergryde, som serveres med avocado-sauce, salsa, tacochips, hjemmelavet tomatsalsa ... godt med krydderier, lime, citron. Det er en af mine favoritter og jeg har skam serveret den før. Godt valg. Den bliver ikke ødelagt af kødannelser!

3 kommentarer:

  1. Hej Megan

    Tillykke med din fødselsdag den 3. Ked af jeg ikke nåede at sende en fødselsdagshilsen. Jeg var på vej ud af døren mod København...

    Håber du havde en skøn aften både med din mor og med gæsterne her i weekenden.

    Jeg har været til min bror 50 års fødselsdag, så dagen i dag er sløv....

    God søndag, mon du skal se Blekingegadesagen?

    Kh Karina

    SvarSlet
  2. Hej Karina, tak for hilsenen. Håber I havde en dejlig tur til København! Jeg har haft en god og mættende weekend på flere måder. Nu skal der bare slappes ... sidder og ønsker, at i morgen var endnu en fridag. Men ak ...
    Ja, det kunne være man skulle se den om Blekingegadesagen :0)
    Kh Lene

    SvarSlet
  3. Τоdаy, whіle I ωas at ωork, my sistег ѕtolе my iPad and
    tеstеd tо ѕeе if іt cаn surѵіѵе а 30 fοοt
    drοp, just sо shе can be a youtube
    sensation. Μy iPaԁ is noω ԁestrоyеd
    and she haѕ 83 views. І κnow this іs соmpletely
    off toρic but I had to ѕhare it with someone!


    Fееl free to visit my web page best place to farm frostweave cloth

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.