lørdag den 21. november 2009

Sophie og havet


Sophie var irsk setter. Hun var min gule hundetøs' allerbedste ven. De to fandt hinanden i Søndermarken og var straks sjælevenner. De introducerede Karen og mig for hinanden og vi er stadig bedste veninder og deler og deltager i hinandens liv. Sophie drog desværre til hundehimlen i en alder af 7 år. Hun havde en muskelsygdom, som der ikke kunne gøres noget ved. Nu bader Sophie i himmelhavet. Himmelhavet helbreder. Så Sophie pisker afsted langs strandkanten, svømmer og leger som hun plejede. Jeg mindes Sophie og havet.

1 kommentar:

  1. Bliver rørt - får lyst til at få en hund, selvom jeg nu er kattemenneske. Sikken et smukt minde over Sophie. Sophie og himmelhavet.....

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.