søndag den 29. november 2009

Skovtur med mørket i hælene

Dagen går på hæld. Trods en noget "brat" start på dagen, har det faktisk været en helt dejlig en af slagsne. Solen skinnede, mens vi havde afsluttende rallytræning. Jeg vågnede op til dåd og havde uden tvivl godt af den friske luft! Efter frokost tog jeg en god lur på sofaen, drak en kop kaffe og så gik turen i skoven med kæresten og hundene. Vi gik omkring 5 km. i skoven ved Giesegaard og nød den friske moskusagtige skovluft og en rask travetur med hundetøserne. Vi gik omkap med mørket, det fulgte med os og vi nåede frem til bilen samtidig. Så gik det hjem over land. Der er kommet masser af julelys i haverne nu, kun fantasien sætter grænser. Noget er kønnere end andet, men alle har gjort en lysende indsats og er klar til at hilse december velkommen. Hun er lige om hjørnet. 1. søndag i advent. Snart skal jeg lave en god gryde bolognese af det gode økokød. Og så skal vi bare "være" lidt foran fjernsynet, tror jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.