søndag den 15. november 2009

Rundrejse og snarlig skilteskov

Lige om lidt går jeg i bad og gør mig klar til dagens rallytræning med den sorte hundetøs. Morgenen er gået med at kigge på andres blogs og sende et par kommentarer. Har læst om blogtræf, bulgarsk restaurant, en blaffer fra Paris og en hund ved navn Lucius. Blandt andet. Kaffe og rundrejse lige fra morgenstunden.
Lyset er kommet, men er forfulgt af regntunge skyer i horisonten. Dog lidt blå himmel lige deroppe og nogle af de hvide lammeskyer, som godt kan være til stede på dag med godt vejr. Hvad er godt vejr egentlig? For mig - lige nu - ville det være blå himmel og solskin, klart vejr. Rallybanen venter ... en god times koncentration med hundetøsen, som efterhånden er rigtig dygtig og jeg er også blevet markant bedre til at læse skilteskoven og fortolke, inden øvelsen skal udføres. Så vi er klar!

1 kommentar:

  1. Det lyder sjovt, at du går til rally med din hund, Lene. Ha' en dejlig søndag - nu er det min tur til at gå lidt på besøg i blogland. Jeg må ind og se på Nilles bulgarske restaurant :-)

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.