søndag den 22. november 2009

Regn og rally

Søndagen har fået tæppe på igen. Mørket har sænket sig og dagen går på hæld. En god dag, som bare smuttede mellem fingrene. Regnvejr og rally. Skilteskov.

Jeg er blevet ret vild med rally. Det er simpelthen noget af det sjoveste og mest udfordrende, jeg nogensinde har gået med til mine hunde. Og vi har prøvet meget! Sortetøsen og jeg bliver virkelig udfordret og selvom det kan være lidt svært at komme afsted i regnvejr sådan en søndag morgen, så er det det hele værd! Jeg kører altid fra træningen i godt humør.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin formulering: Søndagen har fået tæppe på igen! Den er ramt lige på kornet ;-)

    SvarSlet
  2. Hvad er rally? Det har jeg aldrig hørt om :-)

    SvarSlet
  3. Rally O = rally obedience og det er en form for lydighedstræning, hvor man går en bane med skilte, der fortæller, hvad man skal gøre og hvordan det skal udføres. Så både hunden og jeg skal koncentrere os og hele tiden havde for øje, hvor det næste skilt befinder sig og hvordan vi skal "klare" det. :0)

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.