lørdag den 28. november 2009

Landevejsløb i strid vind

Så kom jeg ud og løbe igen. Der er igen gået altfor lang tid siden sidst, næsten en uge. Uha, det er jeg ikke tilfreds med og jeg siger det lige igen ... det er jeg ikke tilfreds med. Ydermere kunne jeg mærke, at jeg er øm i ryggen. Jeg skal i gang med at styrketræne, lave øvelser og det kan man altså godt selvom det er mørkt. Faktisk kan jeg stå ude på flisegangen med min IPod og danse i mørket. Helt uden forstyrrelser.
Det var en god løbetur, lagde ganske hårdt ud og i god fart, men jeg måtte kapitulere lidt, da jeg kom ud i den strideste modvind. Det blæser godt derude mellem markerne. Det sænker farten og man skal passe på ikke at sluge alt for meget luft.
Nu er jeg tilbage, klar til bad og siden frokost. Jeg lavede øvelser på flisegangen og lavede planer for min motion og træning fremover. Der må ikke gå en uge (!) med mindre jeg har en rigtig god undskyldning. Den forgangne uges regn, regn, regn og mørke, tja, nej ikke god nok.
Jeg holder ved, det gør jeg! Badet kalder ...

2 kommentarer:

  1. Hej Megan,

    Bare giv den gas mht løb. Når det er rigtig træls og surt at komme afsted, tænker jeg ofte at det er disse ture man bliver god og sej af.
    Det er dem der for alvor gør en forskel, og det er dem der gør at foråret føles helt vidunderligt.
    God weekend
    Karina

    SvarSlet
  2. Hej Karina
    Jamen du har ret! Det er så fedt, når man gør det og trodser vind og vejr ... og mørke! Og man føler sig ret sej :0)
    Også god weekend til dig.

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.