mandag den 23. november 2009

Kursus i kamelslugning

Det er en mørk og stormfuld morgen. Igen. Det er ovenikøbet en mørk og stormfuld mandag morgen. Søvnen er sluppet og dagen i gang. Mandag morgen og en helt ny uge venter. Der er nogle ting på det arbejdsmæssige program i denne uge, som jeg godt kunne undvære. Tror jeg nok. Et kursus, som for mig mest handler om at lære at sluge kameler. Kursus i kamelslugning. Men hvorfor ikke? Hvis jeg kan få et par kameler ned, så lærer jeg måske noget og hvis kurset så også fagligt giver mig lidt, tja. Kurset er faktisk først i morgen, men det fylder allerede. Det kræver forberedelse, mental forberedelse.
Kunsten at sluge en kamel. Det er nogle, som hellere vil spise elefanter og det, har jeg lært, gøres bedst i små bidder. En af gangen. Kameler derimod, de skal sluges. Ned med dem! Er det mon på grund af puklerne?

5 kommentarer:

  1. Uha, kurser i kamelslugning lyder ikke rart - jeg tror, jeg ved, hvad du mener :-)

    SvarSlet
  2. Hvis man kan punkterer dem først, skulle det ikke være noget problem. Men det feder altså.

    SvarSlet
  3. Kære Megan,

    Jeg håber ikke kamelerne har alt for store pukler.

    Tak for din hilsen. Det gik fint med eksamen i dag, det var budget og regnskab.

    Jeg var oppe i eftermiddags og føler hele dagen har stået i eksamens tegn. Så jeg er træt men godt tilfreds.

    Fejrer det alene med mig selv, katten, brændeovnen og et glas rødvin (selvom det er mandag :) )

    God dag til dig og hundene og måske kæresten

    Kh Karina

    SvarSlet
  4. Jeg har også slugt kameler i dag, ganske uventet og uden tvivl serveres samme menu i morgen. Så Sidse, vil nok tage et par kilo på i kampens hede :-)

    Karina, tillykke med en forhåbentlig veloverstået eksamen. Rødvinen er uden tvivl fortjent. Kan være allerbedst på en mandag!

    Knus fra Megan Lene pige :0)

    SvarSlet
  5. Og forresten, Madame, jeg er ganske sikker på, at du ved hvad jeg mener :0)

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.