mandag den 30. november 2009

Bare gøre det

Jeg er lidt stolt af mig selv denne morgen, for jeg stod lidt tidligere op og trak i løbetøjet. Sådan skal det være. Ikke så meget eftertanke, bare gøre det. Det var nu slet ikke så grænseoverskridende i dag, for det er fint vejr derude. Det regner ikke og det er forholdsvist mildt. Ingen vind. Alt udstyret til mørkeløb kom i brug, både hundene og jeg havde refleksveste på, pandelampen var på plads og så løb jeg. Først med den ene hund og så med den anden. De få biler, vi mødte, var hensynsfulde og fik blændet ned og trukket ud til den anden side. Ikke noget dramatisk springen i grøften. Vi kan nå at løbe ca. 3 km disse morgener. Jeg skal jo skifte hund, så der går lidt tid med det. Men det er helt OK. Det er faktisk mere end OK, for 3 km er 3 flere end slet ingen. Nu sidder jeg over kaffen med god samvittighed og er klar til ugen. Vi er nået til novembers sidste dag. Hun er ved at pakke sine ting og gøre klar til afrejse. Ved midnatstid bliver hun afløst af december.

3 kommentarer:

  1. Godmorgen Megan,

    Skønt du kom afsted. Det sværeste er det første skridt ud af døren. Synes det er stærkt du trodser de praktiske besværligheder (skift af hunde osv) og kommer afsted.

    Om en måned kommer lyset langsomt tilbage....

    Lyder som om du har haft en skøn weekend. Det er også ret dejligt at gå, man taler så godt sammen når man går. Registrere naturen og stilheden mere intenst.

    Senere i denne uge skal jeg til København og suge al julelys til mig. Jeg glæder mig. Skal bo på hotel m. kæresten, ud og købe julegaver og spise på restaurant.

    Jeg har også boet på Frederiksberg en ganske kort overgang. Jeg forstår godt din kærlighed til stedet og byen i det hele taget. Om vinteren er der mange fordele ved at bo i en by. Det er lettere at finde løberuter og se noget. Man kan trøste sig med byens lys og caféer....

    Håber denne uge bliver god og uden for mange møder og kameler at sluge

    Kh Karina

    SvarSlet
  2. Skøn måde at starte dagen på - ud i den friske luft.
    Jeg hilser december velkommen - den varsler om forårets snarlige komme.
    Hav en god dag

    SvarSlet
  3. Hej Kisser
    Det var dog en dejlig positiv tanke - at december varsler om forårets snarlige kommen. Sådan har jeg ikke tænkt på det, men forstår hvad du mener. Og lige nu kan vi svælge os i julelys :0)

    Karina, tak for din opbakning! Den giver medvind. Ja, det er det første skridt ud af døren, der er det svære ... og når jeg står og skal beslutte, om jeg tager løbetøj på eller det store vintertøj. For hundene skal jo ud under alle omstændigheder.
    Håber du får en dejlig tur til København senere på ugen og at du skriver om den! :0)

    Kh
    Megan

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.