søndag den 29. november 2009

Dagen derpå


Så sidder jeg her over morgenkaffen med alt for lidt søvn i kroppen og noget, der godt kunne minde lidt om tømmermænd. Jeg er stået op, for jeg skal til rally med den sorte hundetøs. Det er sidste gang og jeg har ikke lyst til at gå glip af afslutningen. Det har været en god træningsomgang og det føles forkert ikke at være med denne sidste gang. Så her sidder jeg med med trætte øjne, mens lyset langsomt kommer. Det tøver.
Vi havde en dejlig aften i byen i går. Frederiksberg skuffede mig ikke. Først en drink hos vores venner og senere den skønneste mad og betjening på restaurant Frederiks Have. Det var simpelthen bare så lækkert. Vores smagsløg blev forkælede med en 3-retters menu med tilhørende vine. Betjeningen var superb og vi nød hvert sekund, fik snakket, grinet og hygget.
Bagefter gik vi ned til Frederiksberg Rådhusplads og så det store juletræ med lys på. Julen havde gjort sit indtog på Frederiksberg.
Morgenen har gjort sit indtog her på landet. Jeg skal ud i den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.