torsdag den 22. oktober 2009

Taggart tog tiden

Tiden flyver denne morgen. Som den gjorde i går aftes, hvor jeg synes, jeg havde alle mulige gøremål efter aftensmaden og aftenen bare smuldrende mellem fingrene ... på den gode måde. Så kom Taggart forbi og det blev senere end planlagt. Søvnen har betalt prisen men Taggart var god. Dejligt at høre den skotske dialekt og tænke tilbage på 90'erne, hvor jeg boede i Skotland i næsten to år. Jeg var da heldig, at jeg faldt i søvn straks, da mit hoved ramte puden. For nu er det morgen og tiden tager endnu engang overhånd. Ville gerne bare sidde her og nyde kaffe og se lyset komme. Lyset vil komme, men nu er det faktisk halvmørkt, når jeg starter bilen og kører afsted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.