torsdag den 29. oktober 2009

Sjov

Der er ikke så meget at sige denne regnfulde morgen sidst i oktober. Bare at jeg har en forfærdelig lyst til sjov. Lyst til hygge og samtaler og en ordentlig griner. Jeg har sovet elendigt og for lidt. En times aftenlur på sofaen skræmte søvnen langt væk, så langt, at den først dukkede op ud på natten. Jeg måtte kalde på den. Lokke. Kom nu søvn, jeg har virkelig brug for dig, jeg skal tidligt op. Endelig kom den. En smule fornærmet. Men, sagde den, da den endelig indhyllede mig, jeg bliver ikke så længe. Så kan du lære det. Og det har jeg ... måske. Altså lært det. For nu sidder jeg her med trætte øjne og bliver allermest inspireret af en vens indlæg om at tænde på tandlæger. Det var lige en, jeg kunne bruge! Mere af det ... lige nu. Vi griner for lidt. Jeg griner for lidt! I dag vil jeg grine. Sige noget sjovt. Gøre noget sjovt. Holde dagen i gang og glemme de trætte øjne. På aftenmenuen er caféhygge med en veninde. Dagen er i gang. Træt eller ej. God morgen til alle derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.