fredag den 9. oktober 2009

Ændringer

Jeg har brugt det meste af min snotdag på at finde en egnet skabelon til min blog. En skabelon, som fænger og passer til det, bloggen handler om. Mig. Jeg har nu endelig fundet den og er kommet hjem hvad det angår. Indtil videre. For jeg er jo altid glad for forandringer. Har jeg fundet ud af. Langt om længe. Styrken i forandringen, den uundgåelige forandring. Flyde med strømmede og ændres af hver eneste oplevelse. Turde tro på, at i forandringen ligger nøglen til den næste dør, i forandringen finder jeg vejen og træffer det valg, der gør mig rejseklar. Jeg checker ind og følger med strømmen, mens jeg navigerer ... for selvom der er understrømme og stormvejr, så kan jeg faktisk navigere. Aha, tænkte hun og så ud af vinduet på en noget overskyet snottet oktoberdag, jeg kan navigere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.