fredag den 23. oktober 2009

Løbetur på kanten af mørke

Jeg nåede det - jeg nåede at løbe en god tur efter arbejde i selskab med den sorte hundetøs. Jeg ved, at det er ren luksus nu, snart slutter mørket sig om mig inden jeg når hjem fra arbejde og løb på landevejen bliver en saga blot. Noget, der hørte de tidligere måneder til. Men nej, denne vinter vil jeg altså ikke undvære mit løb! Minimum én gang om ugen og så i weekenden. Formen skal holdes ved lige. Jeg fungerer bedst med mine løbeture og en er bedre end ingen. To er bedre end en. Overvejer en pandelampe. Vil det være en mulighed? Måske er der nogen derude, som har erfaringer med det. Udfordringen er jo også, at jeg skal kunne ses af bilisterne, men mon ikke min refleksvest, dioder m.m. sørger for det.
Nå, men det var en god løbetur. Gode ben, dejligt løbevejr. God samvittighed til den kommende fredag aften, hvor kæresten sørger for middagen (læs take-away) og et godt glas rødvin eller to. Velvære mens mørket igen sænker sig. Tilfredshed. Energi og ro på samme tid.

Her et link om løb i den mørke tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.