onsdag den 14. oktober 2009

Skyer



Hvilket syn. Eftermiddags-efterårs-skyer og solen, der går ned. Vejret har været fantatisk flot de seneste dage, selvom det har været koldt. Frem med det gode vintertøj og så bare ud og gå efter arbejde. Arbejde? Puha, synes ikke jeg er så motiveret lige nu. Jeg bliver let distraheret. Tænker mere i historier og billeder og stemninger og ønsker, at jeg kunne blogge eller noget helt andet. Drømmetilstand? Eller måske bare min reaktion ovenpå en temmelig "hård" periode, hvor jeg har gennemgået nogle følelsesmæssige op- og nedture. Været nødt til at handle. Konfrontere. Nu her ... bagefter, så skal sjælen lige med igen. Så hjælper det at se på skyer. Træt ... menstruationstræt. Har bare lyst til at sove. Men det smukke efterårslandskab og de vældige skyformationer hjælper. Gør godt. Giver mening. Naturlig medicin. For krop og sjæl. Altid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.