fredag den 9. oktober 2009

Fiskeboller

Hundene har spist fiskeboller til aften. Dejligt med velduftede hvide fiskeklumper over sine tørkost! Dagen går på hæld og jeg sidder her ved køkkenbordet og kigger ud på oktoberaftensolen - jo den findes - bare man ikke venter for længe. Der er fugle og skyer og en luftballon i horisonten. Det må være fantastisk at sidde deroppe i luften lige nu og skue ud over marker, veje, trækroner. Sige hej til en fugl og svæve ind i weekenden. Jeg vil nu blogge af for i dag til lugten af fiskeboller og lidt utilfredse hunde - bilder jeg mig ind - fordi jeg i dag har kun givet dem haven til rådighed. Vi har udeladt de ellers obligatoriske lufte og hyggeture, da jeg jo som bekendt er blevet udstyret med forkølelse eller lignende. Men det går faktisk bedre. Mon ikke pizza og rødvin kan gøre det endnu bedre. Tænde for varmen og for stearinlys og byde aftenen velkommen. Fredag aften. Weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.