lørdag den 17. oktober 2009

Længes efter løb ... men nød gåturen

Er lige kommet hjem fra eftermiddagsturen med hundene - 1 ad gangen. Små to timer gik jeg ... lod mig blæse igennem af vind og vejr og så ellers bare derudaf. Det var godt at få travet igennem. Jeg satser kraftigt på at komme ud og løbe i morgen efter over 1 uges pause pga forkølelse. Det har simpelthen ikke været vejr til at "chance" den ovenpå ondt i halsen og andet skrammel. Men i morgen ... håber jeg. Jeg savner det! Savner at få pulsen op og få trukket vejret regelmæssigt, hurtigere, lyden af mine skridt der rammer asfalten. Mærke alt det, jeg ikke kan bruge til noget, forlade kroppen, mens sveden pipler frem.
Solen er kommet frem på himlen efter en regnfuld start på dagen. Det er frisk vejr. Nyder nu kaffen ved køkkenbordet, mens hundene tager en snorker og dagen går mod aften ... stille og roligt. Ingen hastværk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.