torsdag den 22. oktober 2009

Det efterår



Det er så smukt det efterår. Selvom lyset kun er hos mig i ganske kort tid, når jeg kommer hjem fra arbejde, så nyder jeg hvert sekund. Hundene skal luftes uanset vind og vejr og det er en kæmpe gevinst, for jeg kommer altid ud. Jeg SKAL ud og jeg kan ikke undvære det. Come rain or shine!

Billederne er fra i søndags. Mit kamera kan ikke i det tusmørke, der boltrer sig omkring mig på eftermiddagsturene nu. Men i søndags fangede jeg lidt fra den fantastiske natur på en efterårsdag. Jeg følte mig inspireret. Jeg mærkede ord. Jeg mærkede stemninger.

Træer med blade, de sidste, de gule, de røde ... og dem som har smidt sommerfrakken og bare står nøgne tilbage mod den friske, kolde og til tider ubamhjertige efterårshimmel.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.