fredag den 6. marts 2009

Støvregn og tusmørke

Fredag og lyden af Kashmir i højtalerne. Støvregn og tusmørke. Weekend. Jeg føler mig pænt ovenpå igen, har fået styr på planen på arbejdet og udmeldt. Nu skal det så bare følges til dørs i næste uge og det sværeste er jo selvfølgelig, at jeg er så dybt afhængig af andre og deres input. Men nok om det nu, for nu er det weekend! Selvom jeg har tidligere fri om fredagen (kom dog lidt sent ud af døren alligevel), var det næsten "mørkt", da jeg nåede hjem ledsaget af støvregn og regndis hele vejen. Har gået med mine dejlige hundepiger ... og nu skal de snart fodres. De venter (u)tålmodigt, mens jeg sidder her og blogger. Mørket falder tidligt på i aften. Vinden suser i træerne ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.