torsdag den 5. marts 2009

Stiv kuling

Jeg tog på arbejde i dag. Det har bare ikke været en dag, som jeg havde forestillet mig, da jeg - stadig forkølet - tog afsted i morges, for så var jeg måske nok blevet hjemme! Frisk var jeg sgu ikke, stadig snottet, hoster og hakker, men pligtopfyldende og stadig fuld af den rastløshed, jeg følte i går. Men mest af alt bare træt. Situationen var en anden, end da jeg forlod jobbet ved fyraften i mandags og tog hjem. Torsdag. Anderledes! Alvorlig!? Vi har fået en seriøs konkurrent. En konkurrent, som kender vores produkt til hudløshed. En konkurrent, som muligvis har stjålet både ideer og kundeemner fra os. De næste par uger bliver travle. Meget travle for mig. Og selvom jeg egentlig synes, at det er ret spændende, så tja, så er situationen faktisk ikke helt i orden. Hastværk er lastværk!? Det skulle måske i stedet have været dagens vise ord, men vi må se senere, hvad de er. Nuvel, jeg må smøge ærmerne op og gøre mit bedste. Mere kan jeg ikke gøre. For projektet er i høj grad afhængig af en masse andre størrelser, kolleger, som selv har susende travlt med andre ting ... blandt andet.
Den blæst, der har rusket i træerne og suset i trækronerne hele dagen, var bestemt også til stede indendørs i dag. Jeg var bare træt! Forkølet og ... MEN, jeg gør sgu hvad jeg kan. I morgen har jeg det lidt bedre. Helt sikkert ... lidt mere energi, lidt mere overblik og lidt mere skarp i forhold til, hvad jeg skal bruge af information og hvornår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.