onsdag den 4. marts 2009

Forkølelse

Forkølet. Rastløs. Søgte efter betydningen af "paradoks" og endte på Blogger. Det er vel i sig selv paradoksalt, men måske i virkeligheden bare meningen med, at jeg i dag skal være hjemme og snotte godt og grundigt i stedet for at passe mit arbejde. Som Megan vil jeg undersøge hverdagen og livet for alle dets uanede muligheder. Se nu bare, dagens tarotkort var Mønternes Es ... om Universets ubegrænsede rigdom, som er til rådighed for mig ... og dig! Jeg er ikke umiddelbart noget mål med denne blog. Den er mere en rejse. Jeg aner ikke, hvor jeg ender og hvor der sker. Jeg overgiver mig til processen og de påfund, der måtte dukke op undervejs. Min blog er i gang. Velkommen ombord.

3 kommentarer:

  1. Tenk for en reise det har vært! ;-)

    SvarSlet
  2. I just found your blog and want to say thank you ! It is really nice post thanks for sharing and just keep up the good work !


    greenbaypackers | philadelphiaeagles| pittsburghsteelers|newyorkgiants


    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.